Planul de realizare

Etapa Obiective Activităţi
2009
Intermediară
  1. Studiu managerial şi de marketing privind sistemul integrat al producţiei agricole şi agroalimentare din arealul cercetat. Analiză diagnostic a situaţiei existente.
  1. Stabilirea arealului de cercetare şi a eşantionului unităţilor integrate şi programarea derulării activităţilor.
  2. Culegerea informaţiilor tehnice şi economico-financiare, alcătuirea bazei de date, ordonarea, prelucrarea, interpretarea informaţiilor şi formularea concluziilor privind situaţia existentă în arealul cercetat.
  1. Proiectarea unui sistem pentru elaborarea planurilor de afaceri, a planurilor de fezabilitatea şi de analiză, necesare în procesul decizional al unităţilor din sistemul integrat al producţiei agricole şi agroalimentare din arealul cercetat.
  1. Proiectarea unui sistem pentru elaborarea planurilor de afaceri şi al planurilor de producţie al unităţilor integrate din arealul cercetat.
  2. Fundamentarea deciziilor manageriale şi de marketing, bazate pe studii complexe de fezabilitate şi analiză a promovării sistemului integrat de producţie, distribuţie, promovare şi valorificare a produselor din unităţile integrate.
  3. Elaborarea Raportului anual de cercetare.
2009
Finală
  1. Asigurarea managementului pentru realizarea obiectivelor ştiinţifice şi a managementului financiar-administrativ.
  1. Planificarea activităţilor de cercetare şi a responsabilităţilor pe membrii echipei de cercetare.
  2. Elaborarea planului de achiziţii şi monitorizarea acestuia.
  1. Disemniarea rezultatelor cercetării.
  1. Elaborarea şi publicarea unor lucrări cu rezultatele cercetării.
  2. Participarea la Simpozioane şi seminarii naţionale şi/sau internaţionale.
© 2010 USAMV Iaşi ¦ Ultima actualizare: 2 februarie 2010