Beneficiar
Partener

Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro

Echipa de management a proiectului

  • manager de proiect
  • responsabil financiar
  • responsabil logistic
  • responsabil cu asigurarea calitatii
  • responsabil parteneriat
  • consilier juridic
  • asistent manager proiect

Manager de proiect - Prof. univ. dr. Gheorghe SOLCAN

Atributii:
  • planifica, coordoneaza, monitorizeaza si raporteaza stadiul in care se afla proiectul si gradul de progres al activitatilor si subactivitatilor;
  • initiaza si conduce intalnirile echipei de management;
  • asigura comunicarea si cooperarea intre partenerii din proiect;
  • asigura buna gestionare a resurselor financiare - distribuirea fondurilor, managementul certificatelor de audit si a garantiilor bancare;
  • informeaza Autoritatea Contractanta asupra tuturor transferurilor si distribuirii resurselor financiare.

Responsabil logistic - Prof. univ. dr. Gerard JITĂREANU

Atributii:
  • asigura consultanta de specialitate pentru achizitia de echipamente si mijloace logistice necesare proiectului; organizeaza utilizarea eficienta a mijloacelor destinate desfasurarii proiectului.

Responsabil cu asigurarea calitatii - Prof. univ. dr. Vasile VÎNTU

Atributii:
  • stabileste strategiile si coordoneaza implementarea masuriloe si mijloacelor specifice pentru asigurarea calitatii in activitatea scolii doctorale;
  • asigura adaptarea curriculei de pregatire doctorala in conformitatea cu cerintele specifice.

Responsabil financiar - Ec. Nela ACATRINEI

Atributii:
  • evidenţa financiar-contabila; realizeaza plati si incasari; intocmeste rapoarte financiar - contabile.

Responsabil partener - Prof. univ. dr. Cornel CĂTOI

Atributii:
  • planifica, coordoneaza, monitorizeaza activitatile in care este implicat şi raporteaza gradul de indeplinire;
  • participa la intalnirile echipei de management

Consilier juridic - Av. Carmen Mariana MIHALACHE

Atributii:
  • supravegheaza operatiunile de achizitii (contracte, derularea procedurilor);
  • verifica conformitatea continutului materialelor editate
Rol:
  • incheie de contracte de munca, de achizitii/ prestare de servicii, alte documente juridice, legalitatea materialelor editate.

Asistent proiect - Ing. Carmencita VÎNTU

Atributii:
  • elaboreaza procese-verbale;
  • identifica furnizorii de bunuri/servicii;
  • realizeaza evaluarea activitatilor desfasurate;
  • elaboreaza documentia necesara implementarii proiectului - raportare, contractare, subcontractare;
  • participa la activitatile proiectului, monitorizeaza activităţile doctoranzilor, urmareste si asigura indeplinirea obligatiilor contractuale.