OBIECTIVE ŞI ACTIVITĂŢI


Compania Viile Budureasca SRL este unul din principalii producători de vinuri de calitate din România, prezent în toate marile lanţuri de hipermarketuri, supermarketuri, magazine de vinuri, ca şi în sistemul HoReCa.

Cu toate acestea, lipsa delimitării tradiţionale a plaiurilor şi cunoaşterea insuficientă a distribuţiei la scară fină a potenţialului viticol din perimetrul propriilor plantaţii, consecinţe ale transformărilor pe care le-a parcurs şi viticultura podgoriei Dealul Mare în ultimii 80 de ani, crează dificultăţi Viile Budureasca SRL în ceea ce priveşte: diferenţierea tehnologiilor viticole şi diferenţierea sortimentelor de vin. îndeplinirea acestor cerinţe converge spre recuperarea structurii de tip tradiţional a arealului viticol în care sunt situate plantaţiile companiei Viile Budureasca SRL, cu identificarea şi delimitarea zonelor cu potenţial viticol omogen, valorificarea lor distinctă şi promovarea celor mai valoroase zone ca elemente de susţinere a marketingului vinurilor.

Ca urmare, obiectivele acestui proiect sunt:

  1. Evaluarea şi cartografierea potenţialului viticol al arealului în care se situează plantaţiile S.C. Viile Budureasca S.A.;
  2. Delimitarea zonelor viticole omogene din arealul viticol Budureasca-Vadu Săpat;
  3. Diferenţierea tehnologiilor de cultură a viţei de vie în funcţie de potenţialul zonelor viticole omogene şi de soiurile cultivate;
  4. Vinificaţia diferenţiată, pe soiuri şi zone viticole omogene, în vederea obţinerii unor vinuri de terroir, cu profil senzorial constant de la an la an;
  5. Promovarea prin strategia de marketing a conceptului de vin de terroir în vederea consolidării reputaţiei vinurilor Budureasca şi fidelizării consumatorilor.

Beneficiar: Partener: